Alle Sprachen    |   EN   SV   IS   RU   RO   FR   IT   PT   NL   SK   HU   LA   FI   ES   BG   HR   NO   CS   DA   TR   PL   EO   SR   EL   |   SK   FR   HU   NL   PL   SQ   IS   RU   ES   SV   NO   FI   IT   CS   DA   PT   HR   BG   RO   |   more ...

Deutsch-Englisch-Wörterbuch

Online-Wörterbuch Englisch-Deutsch: Begriff hier eingeben!
  äöüß...
  Optionen | Tipps | FAQ | Abkürzungen

LoginRegistrieren
Home|About/Extras|Vokabeltrainer|Fachgebiete|Benutzer|Forum|Mitmachen!
Übersetzungsforum Deutsch-Englisch

Report Spam

Hier kannst du den unten angeführten Eintrag als Spam markieren. Sobald das drei registrierte Benutzer getan haben, wird der Text des Eintrags nicht mehr angezeigt. Sollte ein Beitrag fälschlicherweise als Spam markiert worden sein, kannst du auch eine Gegenstimme abgeben, dadurch erhöht sich die Anzahl der benötigten Spam-Stimmen um eins.

Ist das ein unangebrachter Eintrag (Spam)?
Um abstimmen zu können, musst du registriert und eingeloggt sein. Dadurch soll eventuellem Missbrauch dieser Funktion vorgebeugt werden. Login | Registrieren
Frage:
verbesserungsvorschläge etc.  
von promqueen (UN), 2009-05-23, 01:19  like dislike  Spam?  
Hey Leute ,
also ich habe hier einen Text geschrieben für den Englisch Unterricht... und ich merke selbst dass ich viele fehler darin habe... allerdings ist der Text sehr wichtig für meine Note. Also würde ich euch sehr verbunden sein , wenn ihr mir bitte mit verbesserungsvorschlägen und verbesserungen an sich helfen würdet...
danke schon mal im vorraus .
Hier der Text :

Heath Ledger was born in 1979 in Australia; he died in 2008 in New York. Heaths family was affluent.
In the age of seventeen he left the school and go to Sydney.
He doesn’t visit a drama school but in Sydney he wanted to become an actor.
In 1992 he get his first act in the Australian soap ‘Clowning Around’, then in ‘Ship to Shore’ and later in ‘Sweat’.
After 1993 Heath moved to Hollywood.
Some years later he gets acts in ‘The patriot ‘and others – 2001 was his break through with ‘A Knight's Tale’.
Some years later Heath becomes an award for ‘the best actor ‘in ‘Brokeback Mountain’.
Films like ‘10 Things I Hate About you…’ does take Heaths image in a fake light. After the failure ‘The Order ‘he doesn’t act in any teeny films anymore.
Later Heath act in ‘Brothers Grimm’ and ‘Brokeback Mountain’ and became his ‘right’ light in the business.
Heath influences the world and the gay scene with the film ‘Brokeback Mountain’. The actors, director and writer of this film had to accept many critique. It was the first movie which had show the publican that a gay love is possible like a straight love and isn’t breakable. I think many gay people give the best thank to this film.
Heath had one daughter named Mathilda Rose (born in 2005).
Her godfather is Jake Gyllenhaal.
Heath died 2008 in his suite in New York. He took to many pills (pain, pacification and anti-panic-attack). The police think that it was an accident. He was buried in Perth.
Before his death he was busy with the rotation works for the film
‘The Imaginarium of Doctor Parnassus’. The scenes he doesn’t act will be acted by Jude Law, Colin Farrell and Johnny Depp.
After the publication of ‘The Dark Knight’ Heath become many posthumous for example;’The Golden Globe’ and ‘British BAFT Award’ as’ the best supporting actor role’.
2009 he became an ‘Oscar’.
Heath is also the second actor who became an Oscar after his death but he’s the only one who never seen the film before – he died nearly 6 months before the film premiere.
____
I love Heath Ledger. He was a pretty good actor and was looking very handsome. His death shocked me in anyways. The fact that he never seen his own film ‘The dark Knight’ made me blue as well.
I’m lament about Heath till today.
He’s my favourite film star because he accomplishes so much without a drama-school.
His parts in films he always acts with his whole heart.
No one should forget Heath.
Rest in Peace.

liebe grüße
promqueen
nach oben | home© 2002 - 2020 Paul Hemetsberger | Impressum / Datenschutz
Dieses Deutsch-Englisch-Wörterbuch basiert auf der Idee der freien Weitergabe von Wissen. Mehr dazu
Enthält Übersetzungen von der TU Chemnitz sowie aus Mr Honey's Business Dictionary (Englisch/Deutsch). Vielen Dank dafür!
Links auf dieses Wörterbuch oder einzelne Übersetzungen sind herzlich willkommen! Fragen und Antworten
Werbung