Alle Sprachen    |   EN   SV   IS   RU   RO   FR   IT   PT   NL   SK   HU   LA   FI   ES   BG   HR   NO   CS   DA   TR   PL   EO   SR   EL   |   SK   FR   HU   NL   PL   SQ   IS   RU   ES   SV   NO   FI   IT   CS   DA   PT   HR   BG   RO   |   more ...

Deutsch-Englisch-Wörterbuch

Online-Wörterbuch Englisch-Deutsch: Begriff hier eingeben!
  äöüß...
  Optionen | Tipps | FAQ | Abkürzungen

LoginRegistrieren
Home|About/Extras|Vokabeltrainer|Fachgebiete|Benutzer|Forum|Mitmachen!
Übersetzungsforum Deutsch-Englisch
 eine heiße Sohle aufs Parkett legen »
« arch. nachverdichten    

English-German Translation of
diagramm

« zurück | Antworten aus- oder einblenden | Diskussion beobachten
Frage:
diagramm  
von Sash, 2007-12-10, 22:49  like dislike  Spam?  217.226.169....
Nabend. ich hätte eine Bitte an euuch.
Ich soll ein Diagramm auf englisch beschreiben, d ich aber nicht sehr gut in Englisch bin wäre es sehr nett wenn ihr euch mal meinen kleinen Text anschauen würdet. Ich habe leider Gramattik mäßig keine Ahnung und bekomme nun bald auch Nahhilfe. Ich habe es aber versucht.

The barchart shows the problems of drugs in the neighbourhood of our lands. you can see that the average in 2004 ca. 10% were. greek had in the year 2004 the most drug problems with 27%. This is the triple from the average. the number of the drugsproblems in greek rises all year even though 1996 greek had a rate of 5%.
On the other hand in finland were the rate in the year 2000 by 5% and in the year 2004 even 2%. What´s the reason for the high difference between greek and finland? I think the poorness play a major role in greek. Poorness andthe access to higher education is leading to helplessness and helplessness leading to drugs.

Freundliche Grüße
Sash
Antwort: 
Beginnen wir mit Deutsch  #287851
von Proteus, 2007-12-10, 23:03  like dislike  Spam?  194.166.203...
Ich soll ein Diagramm auf Englisch beschreiben, da ich aber nicht sehr gut in Englisch bin KOMMA wäre es sehr nett KOMMA wenn ihr euch mal meinen kleinen Text anschauen würdet. Ich habe leider von Grammatik keine Ahnung und bekomme nun bald auch Nachhilfe. Ich habe es aber versucht.
Antwort: 
danke  #287853
von Sash, 2007-12-10, 23:06  like dislike  Spam?  217.226.152...
vielen Dank
Antwort: 
Try again, please. >>> The bar chart shows the drug problem in our neighbouring countries . Who can make head or tail of the next sentence?  #287855
von Proteus, 2007-12-11, 00:02  like dislike  Spam?  194.166.203...
Antwort: 
I try the next sentence  #287859
von sobara, 2007-12-11, 01:20  like dislike  Spam?  84.227.26...
You can see that in 2004, on average 10% of this neighbourhood population was confronted with a  drug problem. Greeks topped the chart with 27% which is almost three times more than average. Since 1996, when only 5% of the Greek population had such problems,  the rate has been on a steady increase.
Antwort: 
Sash sollte vielleicht früher ins Bett gehen, mehr Schlaf bekommen  #287874
von Birgid (DE), 2007-12-11, 09:04  like dislike  Spam?  
und dann wäre die Konzentrationsfähigkeit auch viel viel besser :-)))
Antwort: 
just saw that you had even more text ... here it goes again  #287879
von sobara, 2007-12-11, 09:17  like dislike  Spam?  89.217.153....
You can see that in 2004, on average 10% of the population in these countries was confronted with a  drug problem. Greeks topped the chart with 27% which is almost three times more than average. Since 1996, when only 5% of the Greek population had such problems,  the rate has been going up year after year. In Finland on the other hand, the rate dropped from only 5% in the year 2000 to a very low 2% in 2004. Why do we observe such differences between these two countries? I think that poverty in Greece plays a major role. Poverty can easily lead to a sense of helplessness which in turn might lead to drugs.
Antwort: 
anonymous, 2009-03-05, 17:22  like dislike  Spam?  77.22.103....
guzhiu

Optional: Login | Registrieren 
  Frage beantworten oder Kommentar hinzufügen
Please log in to post an answer to this thread - or post a new question.
nach oben | home© 2002 - 2020 Paul Hemetsberger | Impressum / Datenschutz
Dieses Deutsch-Englisch-Wörterbuch basiert auf der Idee der freien Weitergabe von Wissen. Mehr dazu
Enthält Übersetzungen von der TU Chemnitz sowie aus Mr Honey's Business Dictionary (Englisch/Deutsch). Vielen Dank dafür!
Links auf dieses Wörterbuch oder einzelne Übersetzungen sind herzlich willkommen! Fragen und Antworten
Werbung